Fandom

Game of Thrones-wiki

Tobho Mott

15pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
CHARACTER
Tobho Mott
Tohbo Mott.jpg
Évad(ok): 1
Elsőnek látni: "Nyomorékok, fattyúk és összetört dolgok
Megjelenik: 2 epizódban
Státusz: Életben
Alakítja: Andrew Wilde

Tobho Mott egy visszatérő karakter az elsőben és a másodika évadban. Őt játssza Andrew Wilde és elsőnek láthattuk őt a "Nyomorékok, fattyúk és összetört dolgok" c. epizódban. Tobho Mott egy mester fegyvergyártó és kovács Királyvárban. A tanonca, Gendry, Robert Baratheon fattyú fia, majd később őt is megkínozta a Városi Őrség, hogy fedje, hogy Gendry, Robert halála után hová menekült a városból.

ÉletrajzSzerkesztés

HáttérSzerkesztés

Tobho Mott egy mester fegyvergyártó és kovács Királyvárban. Annak ellenére, hogy ő külföldi, ő tiszteli a munkája minőségét és sok lovagnak kovácsolt fegyvereket. Mottot segíti a kovácsa tanonca, egy fiatalember Gendry.

1. ÉvadSzerkesztés

Eddard Stark megtudja, hogy az előde, Jon Arryn a halála előtt meglátogatta Mottot. Teljesen megkérdőjelezte őt, mikor Mottot kérdezte Arryn, Gendry érdeklődése iránt. Stark később rájön, hogy Gendry, Robert Baratheon király fattyú fia. Mikor Robert meghalt, akkor Gendry csatlakozott az Éjjeli Őrséghez.

2. ÉvadSzerkesztés

Később Mottot az aranyköpenyes kérdezte Gendry hollétéről. Ő azt mondta Janos Slyntnek, hogy Gendry csatlakozott az Éjjeli Őrséghez és őt fel tudja ismerni a bika alakú sisakjáról, amit ő maga készített.

A könyvbenSzerkesztés

A tűz és jég dala c. könyvben Tobho Mott Qohor szabad városában született, aki ott kovács volt és Valériai acélt készített. Majd később elköltözött Westerosba mikor fiatalabb volt és sikeresen megnövelte a saját üzleti képességeit.

ForrásSzerkesztés

http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Tobho_Mott

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki