FANDOM

Animus abstergo warning.png
SPOILERVESZÉLY!
Alább a cselekmény részletei is olvashatóak.

„Itt a vége, öreg testvérem; minden próbálkozás hiábavaló. Jól tudod, úgyis az lesz a vége, hogy visszaviszlek a Fekete Várba, élve vagy holtan.”
Mors egykori "dezertőr" cimborájának.

CHARACTER
Mors Westford
Mors Westford.jpg
Elsőnek látni: "Trónok Harca RPG Játékban
Utoljára látni: "Trónok Harca RPG Játékban"
Megjelenik: 1. Fejezet
Becenevek: Mészáros
Státusz: Él
Származás: Westford Család
Hűség: Éjelli Őrség

Mors Westford a Game Of Thrones RPG játék egyik játszható karaktere.

Mors a Westford család utolsó élőtagja, abból a lovagi vérvonalból származik,mely a Lannister-házat szolgálta generációkon keresztül.Mint ahogy az Éjjeli Őrség minden tagjának,neki is elkellet hagynia a családját tizenöt évvel ezelőtt,miután fogadalmat tett és felesküdött testvér vált belőle.

IsmertetéseSzerkesztés

Mors mára a rend egyik legjobb felderítőjévé vált és a harc közben tanúsított agressziójának köszönhetően kapta meg a "Mészáros"nevet. Egyszerre félnek tőle és tisztelik,mind az ellensége, mind a szövetségesei. Mogorva és egyenesember, de tapasztalt stratéga is, jobban kedveli a cselekvést a fölösleges beszédnél. Makacsul ragaszkodik a becsületéhez és nem hezitálna feláldozni saját életét elveinek megvédéséért.

A Westford-HázSzerkesztés

Egy jó hírnevű család, aki a Lannister-házra esküdött fel. Címerükön egy fekete kutya látható kék mezőben. Daven Westford volt a Ház korábbi feje, és fia, Mors, követte őt halála után. Arra kényszerülve, hogy a Falra meneküljön, Mors elhagyta földjeit és feleségét, Cerennát, valamint lányát, Tyát, a család utolsó megmaradt tagjait. Amellett, hogy székhelyük a Nyugatföldeken található, a Westford család egy kisebb házikót is birtokol a Folyóvidéken.A Westfordok jelmondata: "Halál a becstelenség felett".

Az Éjjeli Őrség mitológiájaSzerkesztés

Talán sok férfi csak mosolyog a grumkinok és snarkok említésére a Hét Királyságban, de a vigyor hamar lefagy az arcukról, amint egyedül találják magukat a Fal sötétségében és hidegében, amikor az árnyak nagyobbnak tűnnek és feltámadnak a szelek...A Felesküdött testvérek ezt már igen jól ismerik, elég, ha a hetvenkilenc őrszem felé pillantanak, akiket a Fal jeges kövei közé zártak, és kiknek szemük mindig észak felé tekint, őrködve a végtelenségig... Tudják, hogy soha ne vegyék szájukra az Éjkirály nevét, azt az elátkozott parancsnokot, aki a Mások közül választott feleséget magának és az Éjjeli Őrség testvérei közül áldozott a fehér lidérceknek. Még emlékeznek az Őrült Bárdra is, aki az éjszaka sötét leple alatt minden testvérét lemészárolta. Hallottak már a vendéglátás szent törvényeiről is, mint ahogy a Patkányszakács is megtanulta a saját bőrén a jelentését: a régi istenek egy óriási fehér patkánnyá változtatták, akit arra ítéltek, hogy kizárólag saját kölykeiből táplálkozzon, amiért egy andal királynak a fiából szalonnás pástétomot készítve saját apjának szolgálta fel gyermekét. A felesküdött testvérek sok más történetet is ismernek, históriákat melyek az éjszaka leple alatt keletkeznek, mikor feltámad az északi szél és a megfagyott fák árnyékai megrebegnek. Egy napon talán megélik eme baljóslatok végét, és jutalomkén nyugodtan pihenhetnek majd tovább.

A JátékSzerkesztés

I. FejezetSzerkesztés

Mors a "Varjak" egyikeként, éppen egyik kedvenc hobbiját űzi, vagyis dezertőröket üldöz. Jelenlegi célpontja épp az egyik volt "legjobb" cimbije, akit kutyájának segítségével le is fegyverez. A Fekete Várba való visszatérésekor egy rövid megbeszélés után, az újoncok és Mormont szeme láttára Mors végrehajtja a kötelességét és lefejezi menekült barátját. Újabb küldetésre indulva Mors magával viszi az újoncokat első bevetésükre, ahol szépen el is veszti őket. Sőt majdnem Mors is meghal egy nagy csetepaté során, ám szerencsére erősítés érkezik és megússza épp bőrrel ("mondhatni").

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki